sobota 29. februára 2020

PALMIERS



         ....  konečne som sa dopracovala ku novej knihe českého cukrára Josefa Maršálka, ktorý je pre mňa momentálne cukrárskou inšpiráciou a nanovo ma "nakopol" do pečenia 😀  dnes som vyskúšala Palmiers podľa jeho receptu.....

Verzia pre lenivých: keďže som nestíhala vyrobiť si svoje domáce lístkové cesto, kúpila som si chladené 🙈 určite nebudú také výborné ako s doma urobeného, ale bolo to oveľa rýchlejšie 😉


Dosku posypeme rovnomerne krupicovým cukrom, položíme naň plát lístkového cesta, zľahka popritláčame cesto, aby sa cukor dobre na cesto nalepil, povrch cesta tiež posypeme krupicovým cukrom, preložíme podľa návodu v knihe (foto nižšie), po každom preložení posypeme cukrom. Poprekladané cesto do písmena U necháme odpočívať 30 minút. Nakrájame na 2cm kúsky. Rozložíme na plech na pečenie vyložený papierom na pečenia. Pečieme vo vopred vyhriatej rúre na 175 stup.C asi 30 minút, alebo kým nie sú zlatisté. Pri pečení cukor krásne skaramelizuje a vytvorí chrumkavú kôrku. Tento koláčik je veľmi jednoduchý, ale zároveň veľmi chutný. A z hotového cesta aj veľmi rýchly.....

PS: do jednej dávky som k cukru pridala aj škoricu












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára